آپ برای دوس جونیا
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 783
بازدید کل : 128588
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 7:19 :: نويسنده : ماهک

 

 


 

هر چه این احساس را در انزوا پنهان کند

می تواند از خودش تا کی مرا پنهان کند؟

   

عشق، قابیل است؛ قابیلی که سرگردان هنوز
کشته خود را نمی داند کجا پنهان کند!

 

در خودش، من را فرو خورده ست، می خواهد چه قدر
ماه را بیهوده پشت ابرها پنهان کند؟!

   

هرچه فریاد است از چشمان او خواهم شنید!
هر چه را او سعی دارد بی صدا پنهان کند...

 

آه!، مردی که دلش از سینه اش بیرون زده ست
حرف هایش را، نگاهش را، چرا پنهان کند؟!!

   

خسته هرگز نیستم، بگذار بعد از سال ها
باز من پیدا شوم، باز او مرا پنهان کند...

 

سلام به شما دوست جونیای خوبم

امیدوارم خوب خوب باشینYahخب بگذریم

چه خبرا...؟

من به تازگی دوباره به فکر جون دادن این

وبلاگ افتادمHappy Dance پاک از یاد برده بودمش

دوستای بی معرفت رو هم شوتیدم

آخه درسته من نبودم

اما نیومدن بپرسن من زنده ام

یا مرده.

ولی بگما داداش مسی و آیدا جون و فاطمه جون

همیشه به فکرم بودن

این سه تا رو میگم

البته جاش خالی نمونه ها زورو هم اومد

خلاصه دوست جونیا اینجوریا

ولی ازین به بعد میخوام همیشه

با حضورم خوشحالتون کنم

شاید اصلا براتون مهم نیس

اما من هستم

خب بسه

من دیگه برم چقد حرف زدم

راستی بگین از شعرم خوشتون اومد یا نه؟

آها یه چیز دیه بگم باشه؟

تروخدا این شکلکروFarting

کدومتون بودین اعتراف کنین

خب من دیگه برم

بای

 



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت19:59---25 ارديبهشت 1390
سلام به شما دوست خوبم منم از شما سپاسگذارم که بهم سرزدین باشه شما می تونین منو به اسم رحمت الله لینک کنید.

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
بازم بهم سر بزن ممنون.


مهرداد اشک9
ساعت22:16---7 ارديبهشت 1390
salam..

ای بابا پس منم جز اون بی مرامام دیگه..
راستی بابا این مسی اصلا بهش فرصت داده نمیشه که..نمیتونه کاری کنه حوصلمون سر رفت


fateme
ساعت15:32---7 ارديبهشت 1390
سلااااااااااام ماهک جونم من که قالبمو عوض کردم الان دیگه میشه نظر بذاری!!!!منم میبوسمت بووووووووووووس بووووووووس فدای تو

نازیبا
ساعت10:50---7 ارديبهشت 1390
سلام آبجی.خوبی؟خسته نباشی.
اومدم یه سلامی بکنم و برم.


پرستو نور
ساعت7:57---7 ارديبهشت 1390
سلاممممممممممممم فدات شم وبلاگت خیلی خوشکله الان می رم لینکت می کنم تو هم منو به اسم پرستو نورلینک کن من اپم سربزن

** SaMiRa **
ساعت7:44---7 ارديبهشت 1390
سلام ماهک جونم...مرسی که بهم سر میزنی...واقعا خیلی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم...

masoumeh
ساعت20:47---6 ارديبهشت 1390
rasti ketabi raje be darize o napelon hast esmesho behem begi mamnoOn misham azizam

masoumeh
ساعت17:40---6 ارديبهشت 1390
salaaaaaam
che shere ghashangi na kheiliiii shere khoshgelie



ZORRO
ساعت8:25---6 ارديبهشت 1390
شعر جالبی بود
کلا مطلب جالبی بود
مخصوصا اونجاش که گفتی زورو دیگه خیلی خیلی جالب بود
امیدوارم همیشه جالب باشی
ماهم جالب باشیم
چقد جالب


sasan
ساعت7:00---6 ارديبهشت 1390
سلام
مرسی که نظر دادی


مریم
ساعت22:28---5 ارديبهشت 1390
با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه
با خبر باش که من غرق گناهم هرشب
اپ قشنگی بود


نازیبا
ساعت22:07---5 ارديبهشت 1390
سلام آبجی.چه خفرا؟خوفی؟خسته آپ نباشی.واقعا ترکوندی.شعر خیلی خشنگی بود.منم که تازه داداشت شدم.اگه از قبل بودم منم ازت خبر میگرفتم.حالا ایشالا از این به بعد اینقد بیام که خودت قاط بزنی.
خیلی حرف زدم.
موفق و سلامت باشی آبجی.


fateme
ساعت19:57---5 ارديبهشت 1390
سلام ماهک جونم چطول مطولی خوفی قربونت برم؟ کار خوبی کردی که بعد از ماه ها آپ کردی عجب صفایی به وبلاگت دادی ناز نفست قالبت هم خیلی خوشدیله من زدم قالبمو داغون کردم قسمت کامنتش پریده الان هم وقت ندارم درستش کنم موفق باشی عسیس دلم

مسی
ساعت18:51---5 ارديبهشت 1390
- آهنگشو که دارم از کما 3 جدیم هست. اما الان که گوش دادم رفتم یه سرچ کردم متن ترانه شو پیدا کردم.
اینجاشو دوس دارم:
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه ...

من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز ...

- راسی این شکلکای توی متنت هم خیی بامزه هستن.
- در مورد اون آخری هم بهتره چیزی نگم
به زورو سلام برسون. شاد باشی


مســی
ساعت18:29---5 ارديبهشت 1390
- بَه بَه سلام سلام. خوبم. خوبی؟ چقدر آپ با ذوقی کردی. ایول داری درست و حسابی
- شعر هم میگی؟؟؟؟ خیلی قشنگ بود. آفرین به تو. کارت درسته ها. یواش یواش خودتو رو می کنی ها.
- آخی چه آهنگ نازی گذاشتی از حمید عسگری. به عشق عشق و زنده ام و ... وای چقدر میگه عشق آدم قاطی می کنه
- راستی من عاشق این شکلکه ام
- خداییش آپت خیلی نشاط داشت. قالب نو هم مبااااااااارک. مرسی. شاد باشی و بانشاط


** SaMiRa **
ساعت17:58---5 ارديبهشت 1390
Salam azizam,, man taze bahat ashna shodam vali az vaghti webeto didam har ruz behet sar mizanam,,be oon yeki webetun ham hamishe sar mizanam...doost khoobam shoma ham mano faramoosh nakoniaa,,misi,,

** SaMiRa **
ساعت17:57---5 ارديبهشت 1390
Salam azizam,, man taze bahat ashna shodam vali az vaghti webeto didam har ruz behet sar mizanam,,be oon yeki webetun ham hamishe sar mizanam...doot khoobam shoma ham mano faramoosh nakoniaa,,misi,,

آیدا
ساعت16:35---5 ارديبهشت 1390
اگه عاشقی همش کار دله ، پس چرا من همه اش

فکرم

ذهنم

هوشم

حواسم

پیش توست . . . ؟



آیدا
ساعت16:34---5 ارديبهشت 1390
سلام قربونت بشم الهی !خیلی دوست داشتنی هستی ماهکی جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: